Ceramiek

31 augustus 2015 - Empuriabrava, Spanje

Hallo iedereen. En weer een mooie dag loopt ten einde. Vandaag zijn we naar ceramiek plaatsje Bisban geweest. Eerst op weg  erheeniin in  Perpiscandore gestopt bij een grote keramiekwinkel. Wat een leuke dingen hebben ze daar toch. Je kijkt je ogen uit. Nadat we veel bekeken hebben gaan we verder. Een mooie rit binnendoor allerlei kleine plaatsjes. Dan komen we in Bisban aan . We parkeren de auto en gaan kijken. Winkeltje in en winkeltje uit. In de eerste winkel kocht ik een heel leuke tas. Geen keramiek dus. In de tweede iets voor Maike van stof. Weer geen keramiek. Maar in de derde toch een paar souveniertjes. Dan gaan we op huis aan en onderweg nog wat boodschappen voor vandaag en morgen eten. Dan zijn we om ruim twee uur terug en maken we even een broodje voor lunch. Dan gaat Hans lekker zwemmen en ik hou siësta met de reader op schoot maar weer vallen mijn luikjes dicht. Als we weer bijgekomen zijn drinken we wat en Hans begint vast aan het eten te werken. Kipfilet fijn gesneden met champignons en tomaten en uien in de wok. Heerlijk gekruid. Stokbroodje erbij en we hebben weer een heerlijke maaltijd. Morgen gaat Hans paella maken en komen Johan Agaat en Peter en Anneke eten. Nu lekker genieten van de avond. Zo een wijntje nemen groetjes vanuit Sp

1. Natascha:
    1 september 2015
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal ondernemen. Ben benieuwd wat voor souvenirs het geworden zijn. Hier is het mooie weer wel afgelopen. Veel regen en 18/19 graden. Maar ja, als we weken hebben we daar niet zo veel last van . Weer gezellige dagen en een dikke knuffel van ons