19-07-2016

19 juli 2016 - Holten, Nederland

Hallo iedereen.

Hier zijn we dan. Gisteren gearriveerd in Holten Een mooi park en een leuk huisje met sauna maar met deze temp. Nog niet nodig. Eerst alles uitgepakt, dan even in de tuin zitten wat drinken en Maike druk aan het spelen. Dan gaan we naar het winkeltje en blijven bij het restaurant lekker eten. Hierna nog even spelen en Maike naar bed. Dan de volwassenen nog even lezen of op de computer maar internet was even vertrokken..Nadat we ons om elf uur naar bed hebben begeven en vanmorgen weer opgestaan zijn we verse broodjes wezen halen en heerlijk ontbeten. Dan in de auto gestapt en naar Deventer gereden.wat een leuk stadje is dat oude centrum. Lekker wat gedronken. Dan nog war broodjes en heerlijke kaas gekocht. Weer op huis aan waar we heerlijk de broodjes gegeten hebben.Natascha heeft keelpijn dus die blijft thuis maar Dennes Maike en ik gaan heerlijk naar het zwembad binnen waar het rustig is. Het buitenzwembad is zo druk. Om half vier gaan we terug want Maike gaat om vier uur op de Bolloclub een mozaïek maken. Dennes brengt haar en Natascha en ik hebben ons in de schaduw onder de bomen genesteld voor een uurtje rust. De broodjes waren zo lekker dat we besloten hebben vanavond ons niet in het zweet te werken om te koken maar heerlijke broodjes gaan eten.Groetjes vanuit een warm en zonnig Holten.Gonda

1. Arendina:
    19 juli 2016
    Klinkt goed jullie nemen het er goed van en het weer is een prettige bijkomstigheid
  2. Natascha:
    19 juli 2016
    Deventer is een mooie, oude plaats met prachtige gebouwen. En uitrusten in de heerlijke tuin met eekhoorns, vlaamse gaaien en allerlei andere dieren en diertjes was heerlijk.