20-07-2016

20 juli 2016 - Holten, Nederland

Zo hier zijn we weer.Nadat Maike gisteren terug was van het mozaïek maken hebben we nog even in de tuin gezeten en gespeeld. Dan heerlijke broodjes gegeten. Oma en Maike gingen even wandelen door het park en nadat we terug waren zijn we met z,n vieren nog een ijsje gaan eten. Om half negen waren we terug en was het tijd voor Maike om te gaan slapen. Dan zitten we nog even buiten. Om tien uur gaan we naar binnen en lezen nog wat of op de iPad. Dan gaan we ook naar bed. Om half negen was ik pas wakker. Natascha was al met Maike broodjes wezen halen dus lekkerontbijten. Na het ontbijt gaan Dennes Maike en ik naar het buitenzwembad. Een gemeentebad dat direct aan het park ligt. Erg mooi. Natascha heeft last van haar bronchitis dus niet zo verstandig om te gaan zwemmen. Die blijft lekker thuis lezen. om twaalf uur gaan wij weer naar haar toe omdat het erg warm en erg druk in het zwembad word. Dan eten we alweer lekkere broodjes en ik trek me terug in mijn slaapkamer waar het nog heerlijk koel is. De anderezitten buiten in de schaduw kijken of ze weer eekhoorntjes door de bomen zien. Straks gaat Maike pizza maken en opeten en wij gaan dan denk ik lekker sla eten en misschien een zak patat erbij halen. Tot morgen maar weer. De temperatuur mag dan wel iets lager zijn want de 33 graden is voor mij iets te veel. Groetjes van ons viertjes vanuit een zonnig Holten.Gonda

1. Arendina:
    20 juli 2016
    Gezellig hier ook zwembad en op warm huizen jacht en we zijn denk ik geslaagd