Zaterdag

15 november 2014 - Perth, Australië

Vanmorgen laat uit bed want Jackie is niet erg lekker. Gisteren zei ze al bij een stukje vlees dat het niet lekker was maar ik heb hetzelfde gegeten behalve dat stukje vlees. Dus deden we vandaag echt rustig aan. Om. Half elf gingen we Perth in om wat informatie te halen voor morgen want dan willen we naar Pinquineiland. Als Jackie tenminste is opgeknapt.het weer is goed en word morgen ook ong. 26graden. Op het eiland gaan we zwemmen en snorkelen. Dat is tenminste de bedoeling. Nadat we de informatie haddebn gingen we wat winkelen en om ong 12 uur terug naar het hotel in het gezelschap van 2koffers. Doordat Jackie tas kapot is gegaan en ik te veel souvenirs heb en samen teveel wijn moesten we meer begageruimte hebben. We mogen 20 kilo meenemen en heen hadden we 12 en 8 kilo dus kan er nu wat bij. Nadat we wat gerust hadden en ik wat gegeten gingen we om half drie toch weer eruit wat buiten het winkelcentrum gelopen naar de Arena. Heel mooi modern gebouw voor de sport en live optredens. Het. Heet de Perth Arena. Dus geen Ajax  maar de Cats' hier. Dan gaan we nog wat broodjes halen voor morgen en wat eten. Ik neem een stuk kip mee en Jackie wat ontbijtgranen en melk voor als ze trek heeft. Dan skypen we even met Natascha en Maike. Dan gaan we eten en Jackie eet met smaak haar kom granen op en nog een bakje met watermeloen. Dan skypen we met Lars en Arendina. Nu gaan we tv kijkren. Groetjes van Jackie en ikke

1. Natascha:
    16 november 2014
    Het was leuk jullie even te spreken, hoop dat jullie naar het eiland zijn geweest, liefs Natas