Weer thuis

13 september 2015 - Hilversum, Nederland

Nadat we gisterenavond toch het stokbrood met een bakkie soep hebben gegeten in de caravan vanwege de regen. Nog even wat yahtzee gespeeld en dan bed ingegaan want we willen om zeven uur vertrekken voor het laatste stuk. En het lukte alleen zeven uur werd even over half acht en het was heerlijk rustig op de tolweg in Frankrijk.  En ook in Luxemburg was het nog rustig. Pas bij Brussel begon het wat drukker te worden maar in elk geval met de stops erbij zetten we de caravan bij Hans om kwart voor drie. Even binnen zetten en de bederfelijke waar uit de caravan en dan een biertje en een wijntje en dan de spullen uit de auto en de rest komt morgen. Hans haalt nu wat te eten en ik denk dat we er vanavond ook vroeg inloggen. Morgen weer een dag voor de was enzovoort. Dit was het voor dit moment. Tot een volgend verslag maar weer. Groetjes Hans en ikke

1. Gerda Veltman:
    13 september 2015
    Fijn dat jullie veilig terug zijn.
    Van de week de draad weer oppakken van het normale leven maar ...... met een mooie vakantie-herinnering dunkt me.
  2. Natascha:
    13 september 2015
    Fijn dat jullie er weer zijn en een fijne vakantie hebben gehad. Slaap lekker straks xxx