KL.

30 oktober 2014 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Ik ben geariveerd in Kuala Lumpur. Wel een gezellige reisgenote alleen wat onhandig. Gooide eerst bier over mijn Broek. Later Een heel glas wijn over mijn stoel. Dus plastik zak erop ene xtra deken. Verder geen ongelukjes. Ik stink dis wel naar alcohol en niet eens Een glaasje gedronken. Op naar het laatste stuk. Groetjes Gon

1. Gerardv:
    30 oktober 2014
    Hoi ma fijn te horen dat je in Kl veilig bent aangekomen. Zag dat je gisteren op tijd was vertrokken.Hopelijk verloopt de rest van de tijd minder beneveld.
    Arendina en Gerard
    Veel plezier we denken aan je
  2. Trudy muller calis:
    30 oktober 2014
    Wat vervelend van die drank,goede reis verder en veel plezier hoor.
  3. Carla:
    30 oktober 2014
    Het is wat minder dat ze van alles over je heen gooit natuurlijk, maar ik heb weleens naast iemand gezeten, die het presteerde de hele 12 uur geen boe of bah te zeggen. Dus na 3 pogingen heb ik het niet meer geprobeerd, maar dan duurt de reis extra lang.
    Je bent dus nu over de helft. Moet je lang wachten op de volgende vlucht? Als ik dit schrijf alweer in de lucht of zelfs aangekomen, denk ik.
    Veel plezier daar.
  4. Lhvan zanten:
    30 oktober 2014
    Hé Gonda, pas maar op dat ze je niet aanhouden bij de douane! Hele goede reis verder. Lieve groet van Louis en Carola
  5. Jackie:
    30 oktober 2014
    Gonda is inmiddels aaangekomen. Ruikt naar bier en wijn, dus een warme douch is wel vsn pas en dan lekker slapen. Tot morgen, dan horen julllie wel meer.