15 oktober

15 oktober 2014

Zo hier zijn we weer. Nog twee weken en dan gaat de reis beginnen. Langzaam aan begint het wel te kriebelen. Ben al veel aan het klaar leggen wat mee moet.moet nog een medicijnpaspoort halen en voldoende medicijnen. Ondertussen rijden we buiten de scooter ook inmiddels heel wat kilometerteller met de auto. Naar Alphen aan den Rijn geweest en Ter Aar naar twee nichtjes van me. Het was reuze gezellig en gisteren naar Sneek. Daar een vriend en nichtje van Bart  bezoek gebracht en ook dit was heel fijn om te doen. Alleen beide keren was de terugweg erg nat en dat is minder gezellig rijden maar dan geniet ik wel dat het niet op de scooter hoef. Zondag ga ik naar Jose in Doldersum. Ze heeft nog Australische dollars liggen dus heb ik voor de eerste dagen zakgeld..Het gaat gelukkig goed met mijn schouder ook het rijden lukt goed dus eindelijk geen pijn meer. Zo zijn jullie weer een beetje bij van het reilen en zeilen bij mij. Groetjes Gonda

1. Jackie:
    16 oktober 2014
    Ik hoop dat het weer wat veranderd, want het is nog steeds geen lente. Regent weer vandaag. Ons reisje is allemaal in orde, dus we gaan er op uit.
  2. Carla:
    16 oktober 2014
    Hi Gonda, wordt dit dus je website voor je reisverslag?
    Ja de komende tijd dus veel krakende hersenen over wat wel en niet mee gaat. Succes ermee en ik blijf je natuurlijk volgen.
  3. Gonda Calis - Out:
    18 oktober 2014
    Ik kijk er erg naar uit
  4. Tim de Groot:
    22 oktober 2014
    Hee wereldreiziger goed hoor. En een nieuwe blog gaaf hoor, wij zullen jouw avonturen zeker volgen alvast goeie reis en veel plezier.

Tim en Marjan