14 november,

14 november 2014 - Perth, Australië

Zo we hebben hier internet dus even vertellen van na de dolfijnen we zijn daarna naar de uitkijktoren gegaan Er was veel wind en niet zo hoog maar een fantastisch uitzicht maar ik vond het zo eng daarboven dat ik toch snel naar beneden ging. Jackie maakte er nog meer foto,s. Dan gingen we naar de vuurtoren maar daar was niets bijzonders te zien. Daarna naar een wildpark waar veel vogels en kangoeroes waren. Ze aten daar uit je handen .de vogels vonden vooral mijn oorbellen leuk en pikte ondertussen lekker in mijn oren en Jackie maar lachen. Dan naar huis even lekker douchen en dan lekker uit eten een heerlijke pizza. Dan terug naar het motel en de fles wijn leeggemaakt. En heerlijk geslapen. De volgende morgen naar Magareth river. Eerst naar de caves. Maar vlak voor Magareth rivier lag een leuk plaatsje waar we even gestopt zijnin boodjijup. Een snoepwinkel met eigen gemaakte fudge waar ik wel wat van moest kopen. O wat was dat lekker zeg. Heerlijk samen ervan gesmuld. Dan naar de lake caves. Het was 327 treden naar beneden en het was alleen een mooi gevormd tafel noemde ze het en veel kleine statigtieten die veel dVanmorgen alle spullen bij elkaar gepakt en in de auto geladen. Terug naar Perth. Onderweg langs neef Andrew geweest in Codanap. Hij woont mooi in een soort bejaardenhuis. Hij is dik in de tachtig. Dan verder afgezakt en nog bij neef Rene geweest. Even wat gedronken en video meegekregen van de rit die we vorige week gemaakt hadden met hem. Dan verder een hotel zoeken in de buurt bij Baywater maar dat is zo duur dus uiteindelijk zijn we weer in Perth beland in het hotel waar we in het begin ook waren midden in het uitgaansgebieden dus heerlijk levendig en overal dichtbij. Hier blijven we tot dinsdagmorgen als we weer naar Melbourne gaan. De auto teruggebracht en alle bagage eruit. Wat heb je dan een hoop bij je. Helaas ging de rits van Jackie haar grote tas stuk dus dat was improviseren hoe we alles meekregen maar gelukt. Dan pakken we de boel uit in het hotel en gaan even douchen en dan uit eten geweest. Chinees dit keer. Jackie vond het te heet maar ik vond het heerlijk. Dan nog