24-07-2016

24 juli 2016 - Holten, Nederland

zo de laatste vakantiedag is aangebroken morgen moeten we weer naar huis. Vanmorgen erg laat wakker geworden nadat een mug mij vannacht lang wakker had gehouden. Dan ontbijt en dan gaan we midgetgolfen. Oma verliest. Daarna wat drinken en dan is het lunchtime. Oma gaat even op bed liggen bijkomen van de verkoudheid die ze heeft opgelopen. Maike gaat met mama een speurtocht doen en daarna zwemmen met papa. Zo weer bijgepraat. Vanavond zal het wel inpakken worden en dan naar bed. Morgen hier nog een vertrekontbijt om tien uur en dan komen we weer op huis aan. Groetjes Gonda

1. Gerda Veltman:
    24 juli 2016
    Geniet van deze dag, van elkaar, de avond, het ontbijt, het inpakken en het huiswaarts gaan, want de weg terug kan ook fijn zijn.
    Dan is deze vakantie in mijn ogen fantastisch geweest. NOG VEEL GENOT ALLEN.
  2. Arendina:
    24 juli 2016
    Zoete lezen hebben jullie het allemaal erg naar de zin gehad en als kers op de taart over het algemeen mooi weer. Tot morgen en behouden thuis komen allemaal!!!
  3. C. Robert:
    24 juli 2016
    Voor morgen welkom thuis.
  4. Carla:
    25 juli 2016
    Zo te horen een lekker weekje geweest. Kan je weer fijn op terug kijken. Hoop dat je verkoudheid snel overgaat. Groetjes.
  5. Natascha:
    25 juli 2016
    Gezellige week waar we (ondanks verkoudheden en muggen) zeker met veel plezier op terug kijken, dank je wel mam