22-07-2016

22 juli 2016 - Holten, Nederland

zo alweer een dag verder. Gisteren na het noodweer gezellig in het restaurant gegeten en dan naar het huisje. Maike douchen en in bed en wij tv. Kijken. Om tegen 11uur zijn wij ook naar bed gegaan om vanmorgen weer uitgerust wakker geworden. Het heeft tot ong. Een uur geregend en geonweerd. Dus we hebben ons lekker gemakkelijk gemaakt met boek en iPad. Een tent voor Maike in haar slaapkamer gemaakt.Nadat het droog was heeft Dennes broodjes gehaald en hebben we weer lekker gegeten. Dan gaan we vandaag naar Holten waar in de middag markt is. Ja precies vijf kramen. Een heel klein centrum dus waren we snel uitgewinkeld. Maar om vier uur hadden we afgesproken om te bowlen dus dat gedaan wat reuze gezellig was. Dan nog een potje airvoetbal. Dan is het tijd om te eten. Ze hadden een braaiavond met live muziek. Het eten was lekker de muziek viel tegen. Na het eten weer terug naar het huisje waar Maike na de douche weer heerlijk gaat slapen en wij op tv. Grease aan het kijken zijn. Groeten vanuit Holten. Gonda

1. Gerda Veltman:
    22 juli 2016
    Leuk dat jullie zo genieten. Veel plezier daar.
  2. C. Robert:
    23 juli 2016
    Wij hebben in Ommen gezeten, zijn net thuis. Geniet ervan.