21-07-2016

21 juli 2016 - Holten, Nederland

En weer zijn we een dag verder. Gisteren was Maike om half vijf een pizza gaan maken in eten bij de Bolloclub en wij vermaakten ons prima buiten. Als we haar ophalen om half zeven gaan de volwassenen naar de snackbar  om wat te eten. Om zeven uur gaat Maike naar de kinderdisco. Ondertussen begint het een beetje te onweren en regenen maar niet zo veel. Om half acht is de disco klaar en gaan we naar het huisje. Maike douchen en naar bed en wij kijken wat tv. Rond half elf is het oor mij ook tijd om mijn bed weer op te zoeken. Vanmorgen lekker lui uitslapen ontbijten en dan willen we naar het centrum van Holten. TomTom ingesteld maar die bracht ons naar Rijsen wat nog leuker was want daar was braderie en rommelmarkt. Dus daar koffie en dan rondlopen en diverse dingetjes gekocht(daar zijn wij vrouwen voor) dan heerlijke lunch en weer terug naar de auto. Thuis gekomen ga ik even rusten en de andere willen buiten zitten maar het gaat flink onweren dus Maike binnen een tent maken. Flinke hagelstenen waren erbij. Nu begint de zon weer te schijnen met nog wel wat onweer te horen dus zo naar buiten denk ik.tot morgen. Gonda

1. Natascha:
    21 juli 2016
    Leuke foto's! De flinke buien hebben helaas niet voor veel afkoeling gezorgd, de flora en fauna vindt het wel lekker .
  2. Gerda Veltman:
    21 juli 2016
    Goh ...., wij hebben niets gehad. Jullie hadden pech.